بازدید:27806 بروزرسانی: 01-03-1402
مقطع: کارشناسي ارشد
ردیف | نام دانشجو | تاریخ دفاع | رشته تحصیلی | موضوع | نوع نظارت |
22 | سیدفرید بهشتی نژاد، | ارديبهشت 1395 | آموزش زبان انگلیسی | : بررسی تاثیر اموزش ژانر محور بر روی نوشتار فراگیران زبان انگلیسی ایرانی | استاد راهنما |
21 | سیده زلیخا سجادی | مرداد 1395 | آموزش زبان انگلیسی | تاثیر تسهیل درون داد دیداری بر روی یادگیری و به یادسپاری لغات زبان دوم به عنوان زبان خارجی در یادگیرندگان ایرانی | استاد مشاور |
20 | مژگان علیمحمدی | شهريور 1396 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی مقابله ای ژورنالهای زبانشناختی از دیدگاه زبانشناسی سیستیمی | استاد راهنما |
19 | سمیه آریانفر | بهمن 1396 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی نقش آموزش ژانر در پیشرفت نوشتار دانشگاهی دانشجویان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی | استاد راهنما |
18 | سیده فاطمه موسوی | بهمن 1396 | آموزش زبان انگلیسی | رابطه ی بین تفکر انتقادی زبان آموزان ایرانی و توانایی استنباطی آنها در مهارت خواندن و درک مطلب | استاد مشاور |
17 | لیلا معین پور | بهمن 1396 | آموزش زبان انگلیسی | ارزیابی پویای بخش نوشتاری آزمون آیلتس از طریق موبایل در مورد زبان آموزان ایرانی | استاد مشاور |
16 | سید محمد رضا مرتضوی | شهريور 1397 | آموزش زبان انگلیسی | تحلیل گفتمان سر مقاله های روزنامه های فارسی و انگلیسی زبان: بررسی موردی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) | استاد راهنما |
15 | آناهیتا تشکری | شهريور 1397 | آموزش زبان انگلیسی | رابطه بین خود تنظیمی و استفاده از راهبردهای ارتباط گفتاری توسط فراگیران زبان انگلیسی در ایران | استاد مشاور |
14 | فرهاد مردانه | شهريور 1397 | آموزش زبان انگلیسی | تدوین فهرست واژگان علمی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی بر اساس پیکره با استفاده از مقالات مجلات علمی به عنوان ماده اولیه تهیه پیکره | استاد مشاور |
13 | حمید ناصر وفا | بهمن 1397 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی تاثیر آگاهی بخش ترجمه در بازگویی بیان شفاهی داستان دانشجویان انگلیسی زبان به عنوان زبان خارجی | استاد راهنما |
12 | راحله اسماعیل زاده | شهريور 1399 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی الگوهای تم و ریم در نوشتار انتقادی و دانشگاهی دانشجویان مقطع کارشناسی | استاد راهنما |
11 | مینا دانش پژوه | شهريور 1399 | آموزش زبان انگلیسی | تحلیل عملکردالگوهای تیم و ریم درشیمی و روانشناسی طی فرایند ترجمه از فارسی به انگلیسی | استاد راهنما |
10 | زهرا آقاجانلو | بهمن 1399 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی منابع تعامل نوشتاری در مقالات علوم طبیعی و انسانی | استاد راهنما |
9 | فاطمه اسدی | تير 1400 | آموزش زبان انگلیسی | تاثیرات متفاوت ارزیابی توصیفی و کمی مهارت گفتاری یاد گیرندگان زبان انگلیسی ایرانی در سطوح متوسط بر روی خودکار امدی گفتاری و عملکرد انها | استاد مشاور |
8 | سمیرا بیگلی | دي 1400 | آموزش زبان انگلیسی | بررسی استفاده از استعاره دستوری در مقالات انگلیسی رشتههای روانشناسی و زبانشناسی کاربردی | استاد راهنما |
7 | مریم ایزدی پناه | اسفند 1400 | آموزش زبان انگلیسی | نشانه های کلامی در چکیده های فارسی و انگلیسی پایان نامه های دوره ارشد رشته اموزش زبان انگلیسی | استاد مشاور |
6 | زهرا سعیدی | اسفند 1394 | آموزش زبان انگلیسی | رابطه بین درک معبلملن زبان انگلیسی در ایران از رویکرد تکلیف محور به آموزش زبان و سبک تدریس غالب آنها | استاد مشاور |
5 | ساناز امامی | بهمن 1393 | آموزش زبان انگلیسی | نقش هنرهای زبانی در بالا بردن حساسیت میان فرهنگی و کارآیی تحصیلی زبات آموزان انگلیسی به عنوان زبان انگلیسی | استاد مشاور |
4 | لیلا نوری | بهمن 1393 | آموزش زبان انگلیسی | تاثیر تکنولوژی (ویکی) بر پیچیدگی، درستی و روان بودن نوشتار زبان آموزان انگلیسی | استاد مشاور |
3 | رضا کثیرلو | شهريور 1398 | آموزش زبان انگلیسی | تاثیر سبک های هویت زبان آموزان نوجوان و استفاده از راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر افزایش دانش دستور زبان در کلاس زبان انگلیسی به عنوان زبان بیگانه در ایران: مورد مطالعه جملات موصولی در زبان انگلیسی | استاد مشاور |
2 | غزل دینیان | بهمن 1399 | آموزش زبان انگلیسی | رابطه ی بین هوش هیجانی معلمان و استراتژی های برقراری ارتباط دانش آموزان | استاد مشاور |
1 | فائزه فلکیان | دي 1400 | آموزش زبان انگلیسی | تاثیر تعاملی آموزش کاربرد شناسی زبان هدف و برونگرایی/درونگرایی بر توسعه توانش کاربرد شناسی فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی در ایران: مورد مطالعه افعال گفتاری معذرت خواهی و تقاضا | استاد مشاور |